Başkent 153

Baskent 153 Hakkında

Hakkımızda

Başkent 153 Halkla İlişkiler Uygulaması, çağdaş belediyecilik anlayışı doğrultusunda, 2003 yılında oluşturulmuştur. Hedefimiz; Ankara halkına verilen hizmetin kalitesini artırmak, vatandaşlarımız tarafından iletilen istek, şikayet, görüş öneri ve ihbar başvurularını doğru birimlere yönlendirmek, takibini sağlamak ve çözüme ulaştırmaktır.

7 gün, 24 saat; ALO 153 telefon, SMS (6284), Web (www.baskent153.com), Whatsapp (0312 153 00 00), mobil uygulama ve sosyal medya (twitter, instagram) yoluyla Başkent 153’e ulaşabilirsiniz. Dilerseniz, yüz yüze görüşme noktalarına (Ankara Büyükşehir Belediyesi Hizmet Binası Halkla İlişkiler Bankosu , Kızılay Metro Altı , Sıhhiye , Batıkent Metro Altı , Sincan Lale Meydanı) gelerek veya mobil ekipler aracılığı ile Ankara Büyükşehir Belediyesi’ne kolaylıkla ulaşabilir, güler yüzlü hizmetimizden faydalanabilirsiniz.

Ankara Büyükşehir Belediyesi Koordinasyon Merkezi;

Başkentlilere her konuda bilgi vermeyi ve yol göstermeyi hedeflemektedir. Ayrıca, başvuruların takibi yapılarak, süreç ve sonuç hakkında bilgi alınmasına olanak sağlamaktadır.

DOWNLOAD THE BAŞKENT MOBILE APP NOW